blev nåt fel på texten i början ;o vännerna betyder mest <3

♥hade tänkt att skriva fyra rader om mina vänner som betyder mest 

Megan vigetun

har känt di ganska länge, många minnen med dig, du har aldrig svikit mig. jag kan lita på dig. och du på mig. du är så fucking fin megan! är seriöst avensjuk på dig. jadu. jag älskar dig megan finaste vigetun 
blandat-209hade ingen annan bild, men du är alltid fin så det är lungt :)

Charlotte larsson 
har känt dig skiit länge, många minnen på tirk och lite överallt, och det kommer mera hoppas jag, jag kan lita på dig och du på mig. du är fucking fin du!. en bra vän jag älskar dig charlotte sööt larsson 
blandat-195alltid lika sooet ;p


Angelica andersson♥
känt dig läänge, många minnen fifähn! kommer mera hoppas jag. du är en bra vän jag kan lita på dig, och du på mig. du är fiin och en bra vän
jadu.. jag älskar dig angelica  andersson 

blandat-007hade ingen annan bild xd

Hanna olsson 
känt dig länge, du betyder mycket för mig, har många minnen med dig, och det kommer mera. jag kan lita på dig och du på mig. sååå fucking fin o sööt <3
jag älskar dig hanna sötaste olsson

blandat-312såå sööet :¨)

Hanna marklund
du betyder mycket , har känt dig i 10 år snart, måånga minnen med dig, bra humor, jagkan lita på dig och du på mig, du är nog den som vet mest om mig,  så fucking fin också din jäävel!:(
jag äälskar dig hanna snyyygast o finast marklund 

blandat-328hah buusig bild i min husvagn från i sommras :p

Emleie holmberger
har känt dig sen i somras känns som 38943927 år vafan!? fin ser ut som en modell, har mångaa minnen med dig, o de kommer flera, jag kan lita på dig och du på mig, du har braa humor :B
jag älskar dig emelie fiin holmberger
blandat-470fiin som alltid (a)

Johanna klareus 
har kännt dig länge , du är fiin snäll o en bra vään, vi har måånga minnen och det kommer flera, jag kan lita på dig och du på miig,
jag älskar dig johanna prinsessan klareus ;p 

Tyra ericsson fäldt 
känt dig i typ 13 år, du är min kusin vi har många minnen tam !
bra humor, fiinsomfanihelvetesjävlaskiit.jag kan lita på dig och du på mig, du är en bra vän!
jag älskar dig tyra syster ericsson fäldt 

blandat-065smeeex som alltiid ;)

Felicia ericsson :)
jag lägger upp dig med för jag vet att annars kommer du bara lägga till dig xd ja du är väl trevlig... IBLAND :)
jag hatar dig felicia ericsson ;)

blandat-064heh sööet ;)




åhfyfan de tog typ 2 timmar och göra, och det blev nåt random med texten så igga :D puss heeejj <33

Kommentarer
Postat av: Tyra

aw älskar dig syster.

vi i alla lägen asså!!<33

2010-12-29 @ 01:03:52
URL: http://andthentherestyra.blogg.se/
Postat av: Angelica

aww saknar dig gmn



klart att vi ska ha flera minnen:) <33

2010-12-29 @ 16:46:35
Postat av: totte

älskar dej med minna !!

2011-01-01 @ 11:10:25
URL: http://fakesmiile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0