heey averybody som reading meine bloggish :D

♥♥HEJ ALLA SOM LÄSER ♥♥

idag vaknade jag och fixade mig. Åkte till valbo  typ vid klockan 10.00 med mamma och syster.
köpte, en randig rosa och grå t-shirt. En blus typ genomskinlig rosa. enhalsband, lösnaglar,kajal,en ring,och ett par leopardmönstrade tumvantar:) sen åkte vi hem efter typ 56 timmar:)
kom hem och mötte hanna i korsningen. Vi va tills nu , hon gick hem, och nu väntar jag bara på att min
syster ska fixa min nya heather som jag har gjort :D
juste glömde att säga att jag fick en justin bieber skiva idag, fettbra låtar. Seriöst jag dör!
imorgon kommer tyra vid 14.00 tiden, vi ska fixa hemma med sängar och fixa lite mysigt,
gå och handla dricka och lite gott att äta, det ska bli kul imorgon,
jag emelie, hanna marklund, megan och tyra ska fira nyår. Vi ska träffa fredde och gå runt och ha kul.
Sen gå hem till mig och kolla på film och lite sånt. Dunka musiik och ja. Megh och tyra ska sova här
ska bli kul. Och skrattigt. jadu ett minne med många kort får jag hoppas! :) <3
ha det så bra imorgon!. Gott nytt år alla!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0