heey!

hejsan,
trååkig dag eller huur?
snart är det julafton och fy fan i helvete va kul det ska bli!
jag kommer åka till mormor o morfar på torsdag kommer hem på lördag eller söndag, men ska föörsöka
skriva lite på  dom dagarna,
ska berätta lite om bowlingen med stoffe och johanna i onsdags :)
vi möttes på morgonen med alla som hade valt dbowling på skolan så åkte vi tåg in, sen gick jag o åt med ett par andra, medans stoffe o johanna åt nåt annat nån annan stans,
sen möttes vi igen och gick dit, vi började sen efter typ 1 timme så gick stoffe ut en stund, så körde jag åt han.
Ja de slutade så att jag flög ut på halva banan och fick åla mig tillbaka.
sen skulle jag köra igen, och såklart! såklart så ramlade jag igen!
de va typ 50 pers där, och jag tror att  hälften typ satt på golvet o skrattade!
de va ju liiite pinsamt då :D
meenmen sånt händer, synd bara att stoffe missade det, HAHA!
aja glöm glöm glööm :)
nu ditter jag här o se e ju kul. Har pyntat granen , kollat på nån skräckfilm om clowner på ett tivoli , den va faktiskt ganska bra, men inte så jätte jätte läskig preciis.. den heter ``funhouse``
pay to get in
pray to get out
:D
Aja saknar tyra som faaan! , dör snart! aja vi träffas på  torsdag aif :)
puss hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0