meine kvälish ;D

'Hejsan!

jadu idag vaknade jag upp hos hanna, vi gick till skolan, först hade vi tyska, blää.
sen hade vi fysik, vi kollade på en skiitbra film! (butterly effect) ni missar en stor bit i livet om ni inte ser den! LOVAR!

ahmen sen hade vi matte, gick på spec känner mig såååå nöjd,  seriöst!:o sen hade vi lunch de va nån äcklig fisk men jaja. De gick i :)
sista lektion hade vi idrott, vi slutar 1 varje fredag ahmen vi hade bandy iaf på idrotten:)

japp sen gick ja em o hanna hem till hanna och pluggade, fast ja o emelie somnade somvanligt, men vi pluggade mera senare. Sen gick ja o emelie hem till mig för hanna skulle fixa en sak, vi gick hem till hanna sen och fick pizza av hannas bästa pappa (L)

sen typ vid 19.00 så gick vi till openstage va me Isak,Angelica,Hanna olsson Och Lottis, de va fett mäh kul!
de va bra musik:) sen vare slut typ vid 22.30 då gick vi till bennys jag hanna hanna och emelie, o drack cola.
Sen skulle emelie hem, vi följde henne till bussen o sa hejdå, jag hanna och hanna gick hemåt. Pratade o halkade :p på vägen hem i korsningen när alla skulle hem till sig så gick det tre stycken vuxna fulla mammor och skrattade och sskrek och trodde att dom va bästa -_- ,
aja men nu sitter jag här o  dricker looka och min syster står och kollar på mig, aja men nu ska jag väl typ
ducha eller nåt, för imorgon kommer bästaste tyra :)

 AJA MEN HA DET BRA, PUSSHEJ! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0