hejheeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

trööök
det är skola imorgoon!
men aja jag har vart med hanna olsson med i hennes  farmor och farfars stuga i ängskär , det
va bäst!
Vi badade i 24 grader, i sjön, är man bäst o tar första doppet 24 april kl 18.00 ? ja!
Ja och när jag kom hem fick jag reda på att don hade köpt stugan av min farför förr i tiden,
så har typ växt upp där. Ja men idag kom jag hem därifrån, jag har stekt hela dagen i
detta sommar väder förfan!
Ya o sen va jag med hanna marklund,
vi cyklade och drack och åt glass typ :D
och sen på kväller fick jag hanna och emil nåt ryck och ville åka och bada
så vi gjorde det, jag och emil bara , hanna va lite feg därva? ;$
jaja men vi badade iaf i bergstäckten.
Det var tyr 8 grader där ;)
Men det va allt tror jag, ni får en bild på mig som ni redan sett också :)
puss och ha det bra!
Justin Drew bieber :)<3
I'm a beliber :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0