hejsan på er alla!

Hejhejalla
Nu har jag nyss duchat, o nu duchar emelie ;$
Sen ska vi till kyrkan på gudstjänst, Det ska väl bli ''kuuul''
Jadu den börjar klockan 3 satt :)
Sen 17.55 kommer lilla Tyra. Det ska väl bli fett najs som vanligt
För er som inte vet så är tyra min kusin
Ja och vi ska väl vara med Hanna med hoppas jag.
Ska smsa henne sen och checka:)
Jani, nu är det inte långt kvar tills jag får min data!
Så här blir det
söndag-tisdag(15-17de)åker vi på läger :)
tisdagen(17de) fyller jag år.
så gåre ons,tor,fre och på lördagen så konfirmerar jag mig. Och då har jag fyllt liksom på
tisdagen precis innan, satt har nog mkt pengar då :)
så då blir det en data och KANSKE en Iphone :D
om inte det så blir det en sony ericsson med tangentbord (y)
Aja men ska fixa mig nu, vi höres puss <3
I'm in love (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0