EMINEEEEM

Heyh heyh

Händer?
 
jag har haft skitroliga dagar i skolan

Jag och johanna gjorde 2 tårtor till ahmad som hela klassen fick oxå äta, första lektionen i går (fredags)
Fan att han ska byta skola.
Jag och johanna fick panik  när han åkte iväg... bara lämnade oss..

och senare på unkan vare najs :D

Nejnej men idag ska jag hanna joel hällan becca och emelie va hos becca FILMKVÄLL!<3

aja vi ska sova hos henne iallafall.
Laddar väl ner eller hyr filmer, blir väl en eller nån annan skräckfilm sörruh.

Men vi hörs  för nu ska jag fucking ducha och allt
HÖRSHEJ.


GRATTIS JOHANNA PÅ 15 ÅRS DAGEN! <3


bjuder på bilden på mig




livet är bra skrattretande.. när allt är skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0