förstår inte va som är felet.. Men nu skriver jag ^^

F-fförstår inte varför jag inte bloggar

Va i skolan idag ofc.
Hade fett kul på idrotten! Känns bra att kunna slappna av med det. Satsar på starkt VG :D

Sen på kvällen mötte jag emelie och vi gick till unkan.
Träffade johanna å emelie roos , lottis, almir, mila ,hanna,johanna,hanna och megan :D
Roliga barn dedär.

Alltså har haft så jäkla roligt dom här dagarna!
Tack till mina vänneeer!
Senare nu 21.00 - 22.00 så har vi var med Hällan och becca, jocke danne och kalle :D

ruuligt, sen gick jag johanna och söta hanna heem, och nu sitter jag här med en minimajs burk i handen och smsar
med emelie och ska pluggaaa. Har  prov imorgon-.- ^^

OCH! Ahmed.. Våran bästa lärare nånsin ska fucking sluta på central!
Sista lektionen med han på fredag. Jag och johanna började seriöst grina när vi fick reda på det. Det finns seriöst ingen bättre lärare! Han är som en bästa vän. Hoppas du har kul på högberg på ditt nya jobb, Vi alla kommer sakna dig <3
<3


aja ska verkligen försöka skriva mera allihopa!
HÖRSHEJ!

bjuder på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0