härlig jävla dag!

Fyfan vilken rolig dag!
Jag hannah å hanna  å gick runt och flummade, gick till ett fik, och
VI FET DISSADE singelfesten helt ! haha nej men vi hade ingen stor lust, sen
så knäppte vi kortoch och lite sånt, vi hade det fett najs asså seriöst ni skulle bara veta!=)
jaja sen tog vi tåget hem, va me omar å hans tjej en stund ,

Sen drog hanna och jag ut och sprang igen! håll  igång bara,
Kommer säkert skriva mera sen nån annan dag men nu är jag baraa sååhääär trött!
jag solade också idag förästen NAJS!!

Nejmen imorgon blir det å sola och bara njuta av de sista veckorna på sommarlovet..
Och på kvällen kommersäkert joel , så vi sitter väl hos hanna och myser på altanen med ljus och en kall öl!
haha ! xD

lite kul för hannas pappa jobbar natt hela helgen så :)

Men ha det gött PUSS!

älskar mina vänner, kraam på er! <3''



Texten har absolut ingenting med bilden att göra. men jag älskar helt enkelt bara leopard mönster! <3!


Kommentarer
Postat av: Anonym

minna du vet väl att mamma kan läsa det där? haha så jävla dum

2011-08-05 @ 15:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0