Hej det va längesen jag skrev, sorry!

Hejhej har som ni ser inte skrivit på jätte länge
men nu har becca kommit å då har man fullt upp tyvärr
vi har vart ute å ätit/kollat film/gjort filmhaft allmänt kul bara!
har sovt borta i typ 4 dagar nu!
unkan har öppnat så vi ska diit ikväll !:)
plus att johanna har kommit hem så jag måste träffa henne också såklart!
Ah och nu har jag suttit och gjort en heather medans hanna duchade:p
Becca kommer tillbaka snart, vi hade fettt kul inatt, hon å ja sov hos hanna, vi va själva hekla natten. MEn det va skitkul iallafall
Vi skrattade och fjantade runt för det mesta, och kollade på någon film som hette . Streetdance

på tal om streetdance. Jag hanna och emelie ska börja på det!
becca har gått där i 2 år så vi ska börja i hennes grupp=)

Och idag ska mamma beställa tid till piercing på reedrooom i gävle! =)


Ska göra 2 hål i öronen med stav igenom . PUSS
HÖRSHEJ! =)

ha en trevlig fredag!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0