hejhej drar till bästa mormor och morfar snart!

Hey!

ska åka med mamma ikväll på nån sak hos mormor och morfar.!
Ska bli jättekul att träffa dom eftersom dom har vart utomlans!

Bara så ni vet så är dom de bästa mormor och morfar man kan ha , älskar dom!<3

imorgon ska mamma till sjukhuset igeen och lämna in mitt piss
asså de gör såå jävla ont när jag kissar så jag bara vill ta en kniv och!

Vi va där nån dag nu i veckan å de va inte urinvägsinfektion, men vi ska åka å kolla igen
för jag står inte ut länge till

Jag kanske är lite efter men jag har blivit förälskad i eminem! Han och justin äger alla på jorden!(L)

Jaja jag ska försöka skriva mera ikväll om jag har tid
Måste ju förbereda lite ! :p

Bestämma och lägga fram kläder och sminket och bestämma frisyr och allt tills imorgon ju vadfan!

Söta Ewa (hannas mamma) fyller år på torsdag så ska dra och köpa något åt henne också!:)


Men det va allt jag fick ur mina tankar. HÖRSSHEJ och ha det bäst alla! =)



sommaren är sluuut <3


Kommentarer
Postat av: Jossan

sv: tacktack ^^

2011-08-18 @ 22:17:20
URL: http://jossanjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0