HEJ MYCKET ATT BERÄTTA!

Hej alla.!
Jag har världens bästa syrra som fixade min header till mig!
Älskar dig!

Förra veckan va grym!
Och helgen med finaste Hannah palgrim!
tors fre o lör va vi i uppsala, torsdagen var skitrulig!
Och ffredagen och lördagen med!
ca kl 11 på lördagen så åkte vi hem till emelie andersson och hade mys!
Dunkade musik och pratade och åt chips!

Jaru det har vart fullt upp alltså!

Imorgon är det skrivardag  från 08.00 till 11.30 sen lunch till 12.00 sedan vanliga lektioner. Sedan går vi 2 timmar till imorgon alltså 14.00 till 16.00är det avslutning, utdelning av betygen med mera!                                 och avslutning i skolan!
De jag ska ska skriva imorgon är om ''EN massaj  i sverige''
KULKUL!
Datorn och en påse godis med!
Sen senare kl 20.00 drar jag hannah hanna emelie och becca till nattbandyn i tierp!
bara för dom som går i 8an och 9an på aspen och central!
Och det slitar klockan 03.00 !
DEt ska bli skapligt kul! kommer bilder upp sen också!

På fredag drar jag i väg till skärplinge till mormor och morfar och då kommer också saknade tyra och tove och thomas!
Vi sover alltid dör en dag innan julafton för de är där vi firar!
Ska bli grymt kul alltså!
att få träffa ulrik och lena och alla!

Men nu har jag skrivit oavbrutet här i 5 min snart!
Så ska ta och vila händerna lite!

Men ska försöka att skriva oftare!
Men ha det bra alla som läser min blogg och ha ett grymt kul LOV!
:*<3


En bild på Linneas (min systers) Tatuering!
så gulliiiig!



De står för!

M= Marina (jag)
F= Felicia
L= Linus
R = Robin

Puss på dig hjärtat! (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

i love you, sweetie. forever <3

2011-12-19 @ 21:51:21
URL: http://nepaa.blogg.se/
Postat av: FeLiCiA

rasmus minna, rasmus

2011-12-19 @ 22:36:30
Postat av: minna

SR SKREV FEL!

RASMUS*



linnea: love u <3

2011-12-20 @ 10:20:08
URL: http://thedrugofmarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0