Vänner och annat!

Vänner för mig.

Vänner för mig är såna som man kan göra vadsomhelst med.
Skratta,gråta, bara prata ut med.
Hitta på saker med och bara känna att man kan lita på.
Såna som man bara ska kunna komma till närsomhelst i vilket läge somhelst.
Mina vänner är heelt underbara,
Såna som man kan prata med och säga allt till.
Jag verkligen älskar dom.
Jag gör så gott jag kan och hoppas verkligen att ni tycker jag är en bra vän, för jag försöker verkligen.
Ville bara skriva av mig lite om det här.
 kom ihåg.

Att när livet sviker är det bra att vara två. <3


Över till det andra,¨
Ska nu fixa headern så ni inte tror att jag ska ha såhär i all eviget.
Idag va de en vanlig dag i skola.
Ingen snö än-.-

Jaja ska väl bjuda på en gullig bild också då!
Chiao!:*



Ta vara på tiden av ditt liv.
För man vet aldrig när det tar slut.



pappa 11/3-2008 saknar dig så det gör ont.
Älskar dig pappa du va den bästa pappan man nånsin kunnat ha.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0