YOU ARE MY SUNSHINE

hey!
vaknade 12.00 syrran väckte mig, åt, nu håller jag på å fixar mäj, sen senare kommer emelie, vi ska handla typ dricka sen ska vi åka till emelie o sova i uthuset, myyysiiit!, igår va det kul va på unkan med några hände inte så mkt eftersom alla va väl typ vid melinscupepen (stavning)
ja så de va lungt, imorgon ska vi o kolla på nora som ska sjunga på (musik direkt) hoon sjuunger BÄÄST!!
fan va kul det ska bli alltså! och jag skulle egentligen spela gitarr med henne för hon hittade ingen men kunde inte liksom byta acord så snabbt t C, men nu ska fiiina Siri spela istället! fan va kul det ska bli, längtar!
jag saknar min lottis! :(<3
aja hare bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0