fett längesen!:)

Hej bloggish:)
jag har inte skrivit på skit lnge nu för att jag har liksom inte tid, i lördags var jag på övernattning på unkan, med hanna olsson , emelie holmberger, charlotte larsson, jeanette harju, emilia harju, tomas liljedahl , gustav järvi, david rudberg, benjamin eriksson fanny bergström och jacob storck, det va skit kuul! jag sov inte en bluund, jag lag mig inte ens ner!. Hahha, vi typ kollade på en konstig gubbe som satt bakom stationen och dyp gungade, har satt där i typ 2 timmar SERIÖST!?!  fett scaryy assåh, ahmen sen kom polisen och dom knackade på dörren där han satt, han öppnade typ efter 10 min, när polisen typ redan hade bankat sönder glaset typ, och han fick åka med etill stationen med sin stora gröna vääska, Ah sen så kollade vi på film (i taket lyser stjärnorna) jag hanna lottis em o fanny kollade på den, dom andra satt och spelade cs, efter filmen så spelade jag o fanny biljard i typ 2 timmar, Det tog aldrig slut!!!!, men till sist vann fanny -.- ,ah du sen blev det lekar och allt sånt kolla facebook på ,nicole fanny bergström, eller hanna anneliesdotter olsson , typ, så ser ni alla bilder , jadu sen typ spökade det och allt! snacka om att bli rädd, sen vaknade personalen , vi åt frukost, jag o fanny spelade biljard , sen städade alla. Ja sen gick alla ut, då åkte alla förutom tomas,mila,jaenette,em och jag, vi stog typ utanför unkan o ``spelade wow`` HAHAH FYFAAAN!
sen gick vi med mila o jaenette till tåget dom skulle hem till örbyhus till sin pappa, och då följde jag och em med tomas till svanby hela vägen hem typ dårå, han va FLUUUMM! och jag med, sen gick jag och emelie ut och ja, satte oss på aspenskolans tak och solaaade :D:D:D , ja sen klockan 4 så kom jag hem, satte mig nere, gick upp i soffan somnade typ så jag gick ner o soov!, somnade fucking halv fem vafan!, och sov heeela tiden , tills jag vaknade 2 på natten, alltså jag hade ställt klockan på 7 på kvällen eftersom jag gick och lag mig klockan halv 5 men kom liksom inte ihåg att jag hade stängt av klockan, men aja, somnade om på 1 sek igen så inga problem med det:) ja och nu sitter jag här med emelie som leker med mitt lösåår:D det är kul :) ja o min syrra åkte nyss på träning,
ahmen ska försöka skriva varje dag nu, men jag har inte nån data jag kan lägga upp bilder på nu, satt.. Men kanske en bild kommer om jag hittar en bra, ska köpa en ny data sen när jag fyllt år och konfirmerat mig :) en rooosa ofc! <3
aja men ha det bra vi höres pussen :3
YEAH COOOLING, FÖRSTA DAGEN DE SNÖADE FÖRRA ÅRET :D asså 2010 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0