heyyhhh!

HEEEYYYYH!
har inte skrivit på jätte länge, vet inte vf, har vart upptagen helt enkelt :)
saknar tyra:(
nejmen idag va jag i skolan som vanligt vi har typ kultur dag så man fick välja mellan typ alöjd, cirkus, film, kung henry, Och jag valde såklart de tråkigaste... slöjd!-.-`
aja men det r ganska kul gjorde ett mobil fack det är lila med rosa och blå text på där det står fuck you :)
jadu, .. och nu håller jag på med en kudde i hjärt form, där det ska stå olika namn på och sånt, har redan skrivit justin :D
ah men va händer annars då? kan ju fan inte lägga upp bilder för har ingen bra data!:@ och kommer ALDRIG att få det heller
-.-
har haft 2 skiitroliga dagar med hanna olsson fanny och lottis, och emelie :D
vi har vart på unkan och lite sånt. Vi gör nästan allt som går att göra där :) plus att alla är väldigt sociala så man är aldrig själv där direkt :) Men det är bra de, i tierp känner alla varandra ganska skönt faktiskt..även fans jag hatar tierp:)
AJA HEJDÅÅÅÅH! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0