moonshine (L)

HEEEJ
nu sitter jag här med hanna och är med emelie med, dom sitter i sängen o pluggar tror jag ;D
och jag sitter o lyssnar på musik i hörlurar, I JUST HAD SEX (L) älska fucking låten:)
på lördag ska jag tyra hanna emelie rebecca och michelle vara hos becca och sova där , BAARNKALAS :D
heheh, nejmen vi ska sova ute i stallet, vi kmr skita på oss wtf?
haha jaja men det blir kul, och jag saknar min mminityra :( jadu ska bli ul iaf, missade konfan idag ;/
men ska gå på gudstjänst 6februari klockan 10.00 i natnel kyrkan, HAHA om ni ville veta !xd
ja men nu har vi nyss ätit och vi lagade scnitzel,pommes frites och sallad :)

hoppas ni gillar min blogg, ska försöka inte glömma den bara(y)
japps, och jaaaaag vill haa juustin bieeeber!!!!!!!:( för han e bäst,sjunger bäst,finast,sötast,finast,snygast,hetast,sexxxigast (L)

ahmen ni får en ful random bild sen i vintras 2009 :)

pusspåeralla!
HAHAH xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

minna , du måste bli blond igen !!

saknar dej som fan , buhuhuhu :<

2011-02-16 @ 06:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0