OH GUD! KOM! OH GUD! GE OSS FRID!

hahah hej,
har heeelt totalt fastnat på en låt som är med i en film som vi såg i skolan xd
(solstorm) den ägde allt!, hela mig hela mig, jesus vill förvandla miig! ;D fett bra låtar ändå ju!
I JUST HAD SEX OCH WHIP MY HAIR, dom låtarna äger balle! bäst asså!
ja idag vare en vanlig dag i skolan, lite trögt sådär eftsom det är fredag wtf, hade prooov! klarade det 8 va godkänt, 21 va som max, jag hade 10 (a)ohh kuung! ahmen nu sitter jag här med en ansiktsmask på mig och ser fuul ut :)
pratade med gustav o va på unkan och träffade alla där och jja, gick runt och gillade läget bahh! :)
men nu ska jag gå och ducha, ska till becca med hanna,tyra och em imorgon, 1,5 år kallaaas! (15 år)
heh, jadu värsta finaaa presenten hon kommer få asså!(A) heh....
men vi ses pussohadetbra! ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0