godmorgonnn!

hejhej och godmorgon !
Klockan är13.35 haha men ändå

Om ni inte ser den nya heathern så tryck på F5, men den är bara tillfällig, så den blev inte så bra men iallafall.

Aja jag
Har duchat nyss, och ska väl ut eller något,
emelie kommer iallafall det är det ända jag vet, och att hanna ska till valbo, och senare va me joel
Ja så det blir väl kanske ut å träffa emelie och vi är väl med  hannabanan och totte,

ja jag ska knäppa kort på dagens  kläder också snart :)
Vet inte varför jag tog just dom här kläderna just idag men de vet man väl aldrig.
Om man inte ska bort eller på feeest =)


Jaja här kommer bilderna hörshej!

rosa gina linne under en blus, och skinn tröja typ :p
leopard byxorna.




I LOVE JUSTIN BIEBER




älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0