haha gissa vaaad?!

HAha hej alla!
gissa vad
Jag mamma och min syrra ska ju åka på semester till söderköping imorgon kl 8
Men nyss sa mamma helt plötsligt : ska vi åka på natten istället ?!
vi bah :ööh ja!
hon bara : bra!
vi bah: okeeeej!:D
nejdå men liksom jag trodde att hon skämtade när hon sa det?
men liksom vi kom fram till att vi ska åka klocken 2 inatt! HA-HHAHH
så jävla bäst alltså!:)
ja så vi får väl sitta på mc donals i 5 timmar eftersom vi kommer in i stugan klockan
12 på daagen liksom!, aaja
En till nyhet
Jag vaknade i morse av att mamma : VAKNA VI SKA ÄTA TÅRTA!!
felicia: va okej varför ?
mamma:  VI HAR VUNNIT TIOTUSEN asså  10 000 hah
vi bara okeej!
jaja nu sitter jag här och har typ vart med hanna och tyra tidigare idag och så
Ja kommer hem på mån eller tis men kommer skriva tror jag
ikväll kommer jag blogga mkt ochså och skriva om lite saker och ni får bilder och så =)
ha det bra så länge pussys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0