hemma igeeen efter en kväll med fooolk

hejhej
jag hanna emelie och hanna ooch lottis gick ut
vi hade najs ;)
Senare träffade vi på , mila,megan,axel,mirella,liban,tobbe,shaffi,pontus,axel,carro,och nån till :)

a vi pratade , sen gick jag och hanna hem

Asså vi gjorde massa annat men orkar inte skriva nu bara :)
jag gör ett inlägg snart och lägger ut en bild :)

Imorgon blir det att gå ut med hanna och lottis, och emelie, och kanske hanna och joel kommer =)
 På tisdag hade jag lovat hanna och emelie att åka till ön med dom, så då blirdet ön med dom ;)
och kanske joel dårå ;)
Och sen på onsdag blir det nog sommarkväll i gävler skulle jag kunna gissa på! :D

haha jaja det va väl allt för mig hörshej!

justindrewbieber<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0