Hey pittbull, titta när jag dansar, titta på mig när jag dansar!

Nu har lixom jag och rebecca lite panik eftersom vi ska vara med på talangjakten imorgon i söderfors och då skulle vi dansa och så och tyra  skulle vara med, men hon sa igår att hon inte ville vara med..
Så vi fick lite panik så vi frågade emelie om hon kunde men hon har scen skräck, och hanna kan inte heller
Så vi får panik för det va så jävla perfekt när vi tränade med tyra och så och allt.
Menmen jag får stå och dansa själv och göra det bästa av situationen.

Aja men ska till henne sen och så då får vi träna och så så mcket vi kan.

Igår va jag hanna och emelie i uppsala och bara llullade runt typ, ja det va kul, vi knäppte lite kort jag kommer lgga ut nu :)

Hörshejjj!











hareh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0