Heyyh sommardag, och dagen innan det!

Klockan är 07.46 och jag sitter här, jag hanna och emelie ska ta bussen klockan 10.10 till skärplinge,
Vi ska ut med båten med Tove och Tyra! och åka gummigösta =)

aja ska berätta lite om igår då.
Jag hanna emelie och denise va i uppsala och lullade runt
Vi gick in på affärer och så, vi hade skapligt kul, Sen gick jag och Hanna och Emelie och åt
Sen precis då kom Hannah palgrim också, så vi åt, gick runt, denise hade gått iväg en stund med Tuss (hennes kille)
ja vi bara chillase typ.
Sen åkte vimed 17.19 tåget hem, fullt på tåget! men vi fick en 4-plats (a)

Aja sen när jag kom hem så skjutsade mamma mig och hanna olsson till bergstäcktten och vi badade, och hade fett roligt, det va typ bara 2andra där ;)
sen så kom hannas bror och hämtade, shiiilllllll ^^
Så åkte vi till hanna och hon bytte om, sen Cyklade vi ut och va med  hanna m och emelie igen, och vi bara satt och
flummade , Sen gick jag hem och åt igen, direkt efter det så gick jag tillbaka till hanna och lyssna musik och lite
så, fixade med tält och grejs till  imorgon

ja hanna o emelie skatälta  imorgon=)
Ni får ha det super! Pusshej!


En gammal bild :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0