Uutekväll jaoo! =]

hejhej hanna olsson kom till mig ungefär 6 eller nåt, vi typ gick till bennys, satt där sen kom matte och kev en stund
satt och pratade och lite så :)
Sen kom megsn precis när dom hade gått, efter ett litet tag igen kom danne denise och liban
vi mest pratade och skrattade åt en  katt på meghs mobil
sen så gick jag megan och hanna till skolan och shillade där under tak med värme mark/sten golv

hih ja ovh det blir till att åka till ön med hanna megan imorgontror jag
och hanna marklund också om hon hinner komma hem :)!!
 
 aja köpte en (canada) dress, mjukisbyxor och munktröja som är köpta på kill avdelningen(a)''

ni får en bild som jag knäppte precis innan jag gick ut
men då ser man bara tröjan menmen ni får väl se byxorna också någon gång skulle ja kunna gissa påå ;)


pussar och ha det bäst!



OJOJOOJ VILKEN JÄVLA DÅLIG BILD , aja ses


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart lköpte du canada klädera?

2011-07-29 @ 09:23:27
Postat av: marina

jag köpte dom i söderköping

Men leta i äffärer på (kill avdelningen)

det är kill kläder så det är bara att leta på :)

2011-07-29 @ 14:30:55
URL: http://thedrugofmarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0