09.43 en härlig jävla sommardag!

Hejhej
igår va jag becca hanna och emelie på bio
OMFG säger jag bara
vi sår, '' water for elephant''
kollar ni inte på den så kommer ni missa hela ert liv, asså ni gör ert ett livs miss!
jag kan svära på allt jag har i världen att jag aldrig har sett en sån bra film i hela mitt
liv jag har levt
asså jag förstår inte
, liksom bra handling,snygg kille, filmen slutar bra
omg
det går bara inte att beskriva!

Aja men idag vaknade jag 8.00 eller hade ställt klockan såklart
För jag och hanna m , ska åka till mormor och morfar och åka GUMMIGÖSTAA!!!:D

om ingen vet vad gummigösta är så är det en sån där ring efter båten som man kan sitta 2 i
och så ska vi passa på att blir bruna och bada och så
Ha en riktigt bra sommardag


//minna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0