godmorgon idag bli det uppsalaa

HEJ
nu sitter jag här hemma 12 på morgonen har kommit hem från rebecca!
Idag blir det uppsala med finaste hanna olsson,Hon ska träffa en kille som hon träffade
på festen i söndags, dom va såååå gulliga!
så vi kommer väl hitta på något förstår jag väl, det kommer säkert  regna så det är ju mindre kul men
ändå, tänk positivt
Jag kan inte ens fatta att det är sommarlov än!
aja långa 9 veckor kvar, kommer sakna klassen*!!:(
aja, tyra kanske kommer imorgon då ska vi tälta md hanna och emelie :D
Aja ska väl torka håret äta något och sen fixa mig.
Hörshej,
ni får bilder efter duchen:)
Och en på hanna och mig för vi är såå sööta :D
inte seriösa bilder:D
HÖRSHEJ!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0