GODMORGON JAO

Vaknade av grävmaskiner och så

Idag ska jag vara med hanna olsson, vi ska ut snart, asså klockan 12, och vi ska väl
bara hänga, chilla, vi ska va me Sam de vet ja iallafall, och säkert många fler. Det brukar bli så liksom
Sen senare klockan halv fyra så måste jag tyvärr gå ifrån hanna och hem och duccha och fixa kläder och fixa mig och så jao.

Jag hanna och emelie skapå bio halv 9 i uppsala ikväll,
Vi ska se '' Bad teacher'' Det är jätte många som skriver på facebook att den är jätte dålig
Vet inte vad jag ska tro :/
menmen jag slösar iallafall 100 på de, inte bra menmen.


Jaa sen så ska jag väl hem å sova efter de, så orkar jag då så skriver jag ett inlägg
 HÖRSHEJJAO :D




fick random bilder jag knäppte direkt,
puss







I only wish..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0