HEJHEJ DAGEN EFTER

Hejhej
Igår va en helt grym kväll på springbreak i möbeln!
Vi dansade oavbrutet i typ 4 timmar asså!
Heeelt otroligt, i början va det lite segt och tråkigt och ganska tomt på dansgolvet
Men senare i mitten och slutet va allla galna. Fast jus det..
HAHA brandlarmet gickeftersom dom där
rök maskinerna, Bra att dom liksom tänker på de då;)'
så vi fick gå ut och stå ute typ i 10-15 minuter.
Och sen gick hanna och rebecca ut, becca åkte hem för hon mådde dåligt :(
Tills brandkåren kom såklart.
Ja och nu sitter jag och jag och hanna och emelie ska åka till rebecca och bara chilla,
kanske kolla film och såå . MYS!:D
Ni kanske får en bild. Om jag hittar en bra!
hörshejbitches!
HAHA jag och rebecca igår när vi fixade oss ;)'
pzirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0