HEYSAN HEJHEJ!!:)

Hejhej klockan är 19.13
Vi kom på båten ungefär klockan halv 12 idag, åkte ut med båten, åkte
gummigösta somfan!
flög verkligen nästan av,
Sen stannade vi på en ö med klippor, mysigt jag vet
Och aa vi badade jag somnade 30 min i solen och ja hade bara almänt kul liksom jao
aja sen kom vi hem och vi cyklade ner och åt mat på pizzerian, bara jag och hanna
och så nu nyss så kom vi hem

Mormor och morfar ska bort till klippberget och kolla på solnedgången
 med 4 andra friends . Jätte mysigt och vara där faktiskt!

Så jag och hanna stannade hemma och vi ska väl kolla film och lite så, dom kommer väl hem klockan 01.00 något
kan jag gissa sörru
Aja nu ska jag va social med hanna
Puss och ha det så bra alltså,

ni får bilder från nu :)





INTE ALLS NÖDVÄNDIGA BILDER JAG VET MEN DRIVER LIKSOM ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0