JÄVLAR FÖRLÅT

sorry asså!
Jag har inte kunnat skriva har haft fullt upp med att planerat midsommar
har varit jätte kul :D

vi ska tälta imorgon (jag hanna,hannah,becca,kristoffer,erik och emelie)
säger då inte vart :)

Aja men nu sitter jag här och aa inget har nyss duchat
igår va jag och rebecca klockan 12 på natten i skogen och skrämde folk som va på övernattning
på ridskolan (tirk)
haha de va så jävla kul, alla verkligen alla grinade och skrek,
mohahah
aja vi hörshej puss



'Ni får en bild när jag va brunett jao :D
<3


vad vore jag utan dina andetag..


Kommentarer
Postat av: hannah

inte ens jag vet vart vi ska vara och jag ska ändå med! ;o

2011-06-24 @ 01:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0