shiiet asså

Hejhej
har inte bloggat på länge jag vet!
har vart med rebecca och sovit där i 2 dagar, vi åkte till Tierps arena, de va 40 grader typ till 5 ;o
De va najs, vi kollade spklart på de, dragracing. Fettnajsjueh:)
sen åkte vi hem och ja badage i båt :DOch kollade på 3 skräckfilmer, så jääävla bra asså ni ska bara vart med!
aja nu sitter vi hemma hos mig med envarsin dator.
Och lyssnar på ''roll with the wind'' med alexander rybak
jaja och ikväll ska vi på springbreak på möbeln ska väl bli kul hoppas jag,
Så ska ringa emelie och hanna snart och kolla om dom är taggade
förstår väl att det kommer komma upp bilder från det imorgon eller inatt.
ni får bildpå mig och rebecca i bååten när vi badade igår ;*
hörshej
ifIpz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0