DONT GO AWAY FROM MEH!

hejhej !:D
jag har typ inte skrivit på 2år?!?!
men alltså jag har haft så jävla mycket och göra och många att träffa. Fan alltså
idag va den värlsta dagen på året 2011 hittills.
Tomas fucking liljedahl ska flytta!, liksom tierps humor kille, som gör tierp glad ska FLYTTA!
till orsa!, men han kommer och hälskar på I hope!
annars åker vi dit!:)
Jag hade ett jätteroligt lov!, jag va med hanna olsson varenda dag, gillas!
vi hade kul jag sov hos henne,vi va ute,vi var på unkan och allt man kan göra typ.
Älskar dig vännen<3
ja och idag va jag med fanny och hanna o, vi träffade tomas och pontis, då fick jag en chans att
träffa tomas igen om jag inte ser han imorgon innan han åker förtås  o.O
 nu sitter jag vid mammas dator för mitt internet funkar inte.
så här kommer en bild bild från den här datan !


HA DET BRA! (L)


Kommentarer
Postat av: jjustiinbiieber

hej, är du ett justin biebers-fans?



kika in på den här bloggen då :)

2011-03-07 @ 16:22:38
URL: http://jjustiinbiieber.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0