En fågel flyger över mig.

hejalla!
jag är grymt osams med mamma. Fan asso.
Aja ska inte prata så mkt med henne , för de blir äändå bara skit allt,
ajamen nu sitter jag här hos hanna, hon har vart o klippt sig, o jag och emelie följde med.
Ikväll ska vi ut och äta, bara chilla, eftersom jag inte fick lana, de är därdör
jag är arg på mamma för förra gngen när lanet blev inställt och flyttat till ett annat datum så
lovade hon att jag skulle gå på det, men hon ljööög
aja men ska försöka fixa en bild o bara lägga upp nu, palalr inte bara
skriva. Det är tråkigt :)
menharebraalla!

trevlig helg fan!

Älskling på bild(L)(L)





HAHA bra sverige (y)
I
I
I
V


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla fjant, du behöver inte vara sur för att du inte får gå på ett fucking lan. Shiiieet, väx upp

2011-03-11 @ 16:37:50
Postat av: minna

ja jag fjant, men inte så konstigt, är ju din syrra?

2011-03-11 @ 17:43:59
Postat av: Felicia

det har ju liksom inget med mig att göra? eller hur? bara för att jag är kort så är ju inte du det, right? Vi är inte lika och för tillfället så är du töntig. inte jag.

2011-03-11 @ 18:51:34
URL: http://enhemsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0