HEYSANNH!

hejhejalla!

ja igår var det en riktigt rolig kväll med denise mila och hanna! vi sprang runt på tierp och gjorde lite allt möjligt, HEHE jag och hanna lurade denise och mila att jag blev hämtad av polisen och fick åka med dom till stationen,hahah awesome!och sen aa chillade vi bara. Aja men nu sitter jag här och funderar om jag ska gå ut sen, men vet inte direkt om jag orkar faktiskt, men vi får se. Man vet aldrig vad som händer en söndag, snart får jag min månadspeng, och då jävlar ska jag in till uppsala eller gävle eller valbo och köpa kläder! För jag har fan inga jag kan andvända snart, bara fula och ja. Men ni får ha det så bra så länge, Jag får väl ta och bjuda på en gammal bild eftersom jag sitter vid mammas dator då!
pusshejj!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0