namnet va nääkish ;)

hejhej alla!
, sitter vid min syrrans data , hon är och handlar, och aa
igår vare väl okej klväll.
men alltså peniik, vafan ska man göra ikväll, ingen jävel kan ens va?
fan va tråk, asso jag kommer fan bara gå ut:)
man hittar väl alltid på någon, kanske ska va me denise ikv,
och kanske följa med henne till stockholm inorgon...
Fast tror inte jag kommer få det för min mamma direkt xd
fast nu smsade hanna olsson o undra om vi skulle träffas, så blir väl att tillbringa kvällen
med bäasta hon hoppas jag.
jag ska försöka uppdatera min blogg oftare för allstå skriver för lite, men snart får jag min dator.
Typ i maj, satt men jag ska försöka det  lvar jag iallafall.
aja men jag bjuder på en bild sen i sommras, puss ;)
// minna
I Love justin bieber ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0