situatitionen..

Shoh eller vaad?!
jag har inte kunnat skrivit på länge, idag va ja på fyrishov o fixade med allting.
Det var kul, och nu sitter jag här med en påse ungsbakade chips.
Aaa och igår var jag och tränade box med hanna, det va fräsht;)
Ska kanske vara med BästaDenise, hanna och emelie i helgen, det är alltid kul!
Ja men ni får väl en bild och så, ni får vänta tills ungefär maj eller juni för då får jag min data, för att
jag åker på läger 15 maj till 17 maj, och den 17 maj fyller jag år och helgen därpå alltså 21 så konfirmerar jag mig
och jag kommer få mycke pengar satt ska nog till och med köpa en rosa dator.
Jaja men ha det så bra nu då . Puss o Kram // Minnnna (L)
älska sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0