UNDERBART!

hejjhej
Har nyss kommit hem från boxningen, vill gå till denise kim o kim o hanna men får såklart inte.
I helgen kommer tyraa hit, om hon får... Aja blir väl till o sitta hemma i helgen, får inte gå ut
eller något längre, får fan inte täffa mina kompisar längre, mamma litar inte på mig.
Inte kul asso, seriöst. Aja får väl börja vänja mig, o sköta mig o se om de allt blir bättre
man får väl hoppas!
vill ju att hon ska lita på mig
aja sluta deppafan! aja har haft en underbar förra vecka med hanna olsson och många fleeeera!
phoppas det blir en kul helg ändå, ska försöka lägga ut någon bild,
ska försöka skriva verje dag, aja imorgon blire träning igen ,puss på alla! <3<3
Ibland önskar jag att du fanns , allt skulle vara mkt lättare då. pappa<3
min finahetasnyggasexiga justin bieber ! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0