FRENDS.

VÄNNER
Vad är vänner?
är inte vänner helt underbara?
helt fantastiskt.
Vänner för mig är när en bryr sig, finns för en, ger en kommentarer, är ärlig,snäll man ska kunna lita på den.
BÄSTA TJEJ KOMPIS
jag har 5 allra bästa vänner
Hanna marklund , Hanna olsson , Megan vigetun , Charlotte larsson , Emelie holmberger.
Dom är så underbara ska ni veta, finn för en och allt som man begär,
Och alla mina andra vänner är helt awesome, det går liksom inte och beskriva min kärlek till mina vänner
jag älskar er och det kommer jag alltid göra
BÄSTA KILL KOMPIS
jag har 3 allra bästa killkompisar
Joakim kolerud
Jacob storck
Oscar ögren
Dom bryr sig, man kan prata med dom, man kan lita på dom upp till 100 procent.
älskar dom också.
och mina andra killkompisar är också helt amazing,
Tack för att ni finns.


All my love to you honey!

Kommentarer
Postat av: T Y R A -

jo men här fick man ju dissen

2011-06-02 @ 11:57:50
URL: http://andthentherestyra.blogg.se/
Postat av: Konradheidi

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-10-17 @ 11:24:33
URL: http://konradheidi.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0