Hej alla som läser min blogg!

Heey bloggläsare!

Jag har inte bloggat på länge vet inte varför,

Det här lovet har jag varit men min underbara johanna!
Sov hos henne och becca och hennes pappas jobb, Med jocke danne o hällan!
Och ja sov hos jjohanna  va uppe t ca 5 sen vaknade jag av att hon kom ner med hunden och hade lagat
frukost åt mig! sååååååååå gulligt :')

Vi hade däremot jätte kul på beccas pappas jobb, den natten glömmer jag aldrig.
dampade med jocke och danne o mkt mkt meraa! misse va med med :D

Så bäst loooov!
Och idag va jag med sötaste hanna olsson och emelie!

Imorgon är det övernattning på unkan!

omg och det kommer upp jättejätte många bilder på det sen!
lite halloween stämmning och allt! kmr bli bäst

haha random biild ;)

ni får en bild på mig och johanna sen beccas fars jobb med :)








jag hade ett liv men du släckte min låga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0