Hey allihopa så här äre nu

Som ni ser har jaag inte skrivit på flera flera veckor.
Kan tyvärr inte säga varför.

Idag va en vanlig skoldag. Dampade med jocke ludvig jacob o dom som vanligt !:)

(de kommer en bild)
 
Sen åkte jag hannah och emelie till uppsala efter skolan och gick runt, köpte ''singelfest'' biljetter till på söndaag , Ska gå med Emelie hanna och Rebecca! omg är såå taggad. Plus att man kommer se tyra där!!
Och på fredag blire LAN med johanna och jocke och jacob i johannas källare!
 :D
 Yep, yra va här i helgen å vi hade fett med kul! åkte till gävle med släkten å firade att mormor o morfar har vart gifta i 45 år! ( stackars mormor, och stackars morfar)
HEHE :¨)

Nej men Nu ligger jag här nyduchad och inpluggad
Har 3 fysikprov denna vecka -.-

imorgon- Mekanik..onsdag-elektronik... torsdag- atomer

Och dom 2 första är bara omprov liksom -.- döööö!

Aja men nu mäste jag ju sova o plugga ju :)

Men ska försöka skriva imorgon för har sovmorgon till 10.20 :D
Menmen vi ses iallafall
Här får ni några bilder iallafall

 FLUMMET FRÅN ROLIGA DAGAR I SKOLAN
jocke, ludvig,jag :p



Varför leker alla att dom är något? Varför testar dom inte bara att vara sig själva?

en sak jag aldrig kommer fatta.


Kämpar slit o svettas.

Han<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0