HAR INTE HAFT TID SÖRRU

Hejhej alla!
Nu har min snälla syster fixat bloggen med design och allt!
Idag fick det bli en hemmakväll kolla på idol med sis :)
Mysmys!;*

I lördags va jag johanna becca och hanna på kulturnatten i uppsala !
Så fucking jävla roligt det va!
Vi gjorde allt möjligt, träffade folk gick runt och ja allt möjligt bara!
becca drog hem vid ca 9. och vi vil 2 tiden :D

Tack för den kvällen! älskar er.! <3

DEn här veckan blire till att plugga fysik och svenska, har prov i båda ämnerna på torsdag!
Så jag ska pugga lite nu sen blir det att sova jao!
Och imorgon blire showträning efter skolan med finaste johanna!
(vi ska dansa) om ni undrade :p

Aja ska verkligen försöka skriva imorgon! Pusshöeshej!



BILD SEN I LÄRDAGS, JAG OCH JOHANNA ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0